پیام بازرگانی

دکوراسیون و طراحی محیط های اداری و دفتری

همشهری

سامسونگ

گرم کننده تابشی

دسته بندی موضوعی
اخبارحوادث
مقالات حوادث
اخبار حوادث
اخبار فرهنگی
مقالات فرهنگی
اخبار فرهنگی
اخبار اقتصادی
مقالات اقتصادی
اخبار اقتصادی
اخبار پزشکی
مقالات پزشکی
اخبار پزشکی
اخبار پی سی آنلاین اخبار پی سی آنلاین
اخبار سیاسی
مقالات سیاسی
اخبار سیاسی
اخبار اجتماعی
مقالات اجتماعی
اخبار اجتماعی
اخبار ورزشی
مقالات ورزشی
اخبار ورزشی
اخبار تکنولوژی
مقالات تکنولوژی
اخبار تکنولوژی
ایرانشناسی  ایرانشناسی
نیازمندیها
رنگارنگ
اخبار
ClipGadget
اطلاعیه
محیط آرا
IranGadget
گالری
فروشگاه
مشاوره مدیریت
GameGadget
12345678910...>>
 
اخبار پزشکی
مصرف مسکن هاي رايج موجب کاهش قدرت شنوايي مي شود

1388/12/20

ادامه مطالب

مصرف مسکن هاي رايج موجب کاهش قدرت شنوايي مي شود

پی سی آنلاین :


کاهش قدرت شنوايي رايج ترين اختلال حواس پنج گانه مي باشد و مصرف آسپرين، ايبوپروفن و استامينوفن يکي از دلايل ابتلا به اختلال تلقي مي شود. آلودگي صوتي و گوش دادن به موسيقي با صداي بلند تنها عوامل آسيب ديدگي حس شنوايي نمي باشند بلکه مطالعات جديد نشان مي دهند م...
اخبار پزشکی
چرا برخي افراد درد را بيشتر احساس مي‌كنند؟

1388/12/20

ادامه مطالب

چرا برخي افراد درد را بيشتر احساس مي‌كنند؟

پی سی آنلاین :


بنابراين با توليد داروهايي كه بتوانند فعاليت اين پروتئين را تغيير دهند مي‌توان به تركيبات مسكن موثرتر دست پيدا كرد. محققان با كشف يك ژن جديد دريافته‌اند كه چرا برخي افراد به درد حساس‌تر هستند يا به عبارتي بيشتر درد مي‌كشند. پزشكان مدتها به دنبال علت حساسيت...
اخبار پزشکی
والديني كه داراي فرزند هستند، تب سنجي را ياد بگيرند

1388/12/20

ادامه مطالب

والديني كه داراي فرزند هستند، تب سنجي را ياد بگيرند

پی سی آنلاین :


دکتر فهيم زاده اضافه کرد: ممکن است علت تب کودک يک بيماري جدي باشد و زمان از دست برود. يک فوق تخصص عفوني اطفال و عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي، ياد گرفتن تب سنجي از سوي خانواده‌هاي داراي فرزند را بسيار مهم دانست و گفت: معمولا هنگامي که خانواده...
اخبار پزشکی
نورخورشيد در جلوگيري از ابتلاي مردان به سرطان کليه موثر است

1388/12/20

ادامه مطالب

نورخورشيد در جلوگيري از ابتلاي مردان به سرطان کليه موثر است

پی سی آنلاین :


قرار گرفتن در معرض نورخورشيد باعث فعال شدن هر چه بيشتر ويتامين D در کليه‌ها شده و مانع از بروز سرطان در اين قسمت از بدن مي‌شود. تحقيقات جديد نشان داد: نورخورشيد در جلوگيري از ابتلاي مردان به سرطان کليه موثر است؛ اما در زنان مصداق ندارد. احتمال بروز سرطان ...
اخبار پزشکی
آجيل رنگ‌شده نخريد ،  به خاطر يك مشت آجيل

1388/12/20

ادامه مطالب

آجيل رنگ‌شده نخريد ، به خاطر يك مشت آجيل

پی سی آنلاین :


انتخاب هميشه مهم است حتي اگر براي آجيل نوروزي باشد، شما كه نمي‌خواهيد مهمان‌ها بعد از خوردن آجيل شما، مسموم شوند يا در سال‌هاي آينده سرطان بگيرند؟! پس ضرر نمي‌كنيد اگر پيش از رفتن به قنادي، اين هشدارها را بخوانيد! هيچ‌كس نمي‌تواند بگويد دقيقا از كي، اما به...
اخبار پزشکی
از پاسخ به سوالات جنسي كودكان طفره نرويد

1388/12/19

ادامه مطالب

از پاسخ به سوالات جنسي كودكان طفره نرويد

پی سی آنلاین :


هنگام روبه‌رويي با سوال جنسي كودك نيز بايد اطلاعات لازم را در حد قانع شدن به او داد تا از كنجكاوي بيشتر او جلوگيري شود. يك روان‌شناس گفت: در پاسخ به سوالات جنسي كودكان، والدين بايد بدون ذكر جزئيات حقيقت را گفته و از گفتن دروغ پرهيز كنند.د: هنگام روبه‌رويي...
اخبار پزشکی
مصرف بي رويه مسکن‌ها در بروز بيماري‌هاي کليوي مؤثر است

1388/12/19

ادامه مطالب

مصرف بي رويه مسکن‌ها در بروز بيماري‌هاي کليوي مؤثر است

پی سی آنلاین :


افراد بايد حتي الامکان از اعتنا به درمان‌هاي تجربي، محلي و مصرف خودسرانه داروهاي گياهي و يا شيميايي خودداري کنند. يک فوق تخصص کليه گفت: مصرف بيش از حد مُسکن‌هايي نظير استامينوفن کدئين دار در بروز بيماري هاي کليوي مؤثر است.يري از رسوب کلسيم و توليد سنگ کلي...
اخبار پزشکی
دوغ ؛ استحكام دهنده استخوان‌ها و دندان‌ها

1388/12/19

ادامه مطالب

دوغ ؛ استحكام دهنده استخوان‌ها و دندان‌ها

پی سی آنلاین :


از آنجا كه60‌درصد وزن بدن را آب تشكيل مي‌دهد، كاهش آب موجب ايجاد اختلالاتي در بدن مي‌شود. براين اساس نوشيدني‌ها مي‌توانند بخشي از نياز روزانه بدن به آب را تامين كنند. به گزارش انستيتو تحقيقات تغذيه‌اي كشور ، آب سالم بهترين نوشيدني است كه پايه تمام نوشيدني‌...
اخبار پزشکی
چاي سبز ابتلا به سرطان تخمدان را كاهش مي‌دهد

1388/12/19

ادامه مطالب

چاي سبز ابتلا به سرطان تخمدان را كاهش مي‌دهد

پی سی آنلاین :


يك پژوهش جديد نشان داد كه نوشيدن دو فنجان چاي سياه يا يك فنجان چاي سبز در روز خطر ابتلا به سرطان تخمدان را در زنان كاهش مي‌دهد. به گزارش ايسنا، محققان دانشگاه واشنگتن با انجام پژوهشي جديد روي 2000 زن متوجه شدند كه با نوشيدن روزانه يك فنجان يا بيشتر چاي سبز...
12345678910...>>
کلیه حقوق این سایت مربوط به پی سی آنلاین می باشد